Характеристика професійної педагогічної діяльності


   Характеристикапрофесійної педагогічної діяльностікерівника гуртка-методиста«Школи виживання для підлітків»міського палацу дітей та юнацтваНикифорчук-Падури Ілони Анатоліївни

У 2004 році І.А.Никифорчук-Падура закінчила педагогічний факультет Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича за спеціальністю «Соціальна та практична психологія» і почала працювати методистом та керівником гуртка «Школи виживання для підлітків» у Чернівецькому міському палаці дітей та юнацтва, мета якого – формування гармонійно розвинутої, соціально активної, національно свідомої особистості, підготовка учнівської молоді до активної участі у культурному, виробничому, суспільному житті.
За час роботи у МПДЮ І.А. Никифорчук-Падура проявила себе як високопрофесійний, активний, креативний, ініціативний і відповідальний педагог, вона володіє теорією й методикою проведення занять, використовує новітні форми й методи роботи в навчально-виховній діяльності та застосовує знання психолога.
І.А.Никифорчук-Падура постійно удосконалює свою професійну майстерність, займається самоосвітою, науково-практичною діяльністю, беручи участь у різних семінарах, конференціях, фестивалях міста та України. Бере активну участь у підготовці та проведенні семінарів для педагогів-організаторів, класних керівників, заступників з виховної роботи шкіл міста, психолого-педагогічних практикумів, школи молодого педагога; займається просвітницькою та профілактичною діяльністю в рамках місячника пропаганди здорового способу життя та правовиховної роботи. Здійснює роботу з батьківською громадськістю у «Батьківському клубі» МПДЮ. Має напрацьовано багато власних методичних та психолого-педагогічних матеріалів, які стосуються навчально-виховної роботи.
Є автором методичних розробок, рекомендацій, які надруковані у методичному збірнику УОЧМЕР «Життя, багате на здобутки» («Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу ПНЗ»). У всеукраїнській газеті „Психолог” видавництва „Шкільний світ” опубліковано методичну розробку ділової гри „Індивідуальна та групова робота з дітьми, які мають проблеми в поведінці”.
Ілона Анатоліївна отримує позитивні результати роботи гуртка, застосовуючи психолого-педагогічні методи, тренінгову систему роботи, особистісно зорієнтований підхід до кожного вихованця.
Вихованці залюбки займаються у гуртку та із задоволенням відвідують заняття, які допомагають пізнати себе, соціалізуватись, самовизначитись, знайти своє місце у круговерті подій і складних життєвих ситуаціях.
Керівник гуртка І.А.Никифочук-Падура вміє створити позитивний мікроклімат у дитячому колективі, пропагує здоровий спосіб життя, загальнолюдські цінності. Спонукає вихованців до формування свідомого національного самовизначення, пошани та любові до української мови й культури та мов і різних народів.
Досягнення гуртківців: глибокі пізнання себе, розвиток лідерських якостей, професійне самовизначення, налагодження стосунків з однолітками та батьками.
Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, Дипломом I ступеня Чернівецької обласної державної адміністрації Управління освіти і науки, Дипломом VІІ Міжнародного фестивалю педагогічного звання МОН ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Грамотою Управління освіти Чернівецької міської ради.


Комментариев нет:

Отправить комментарий